7 Nisan 2013 Pazar

ayı gerektirir mi?

Rüyada çıplak erkek görmek gusül almayı gerektirir mi? sabah kaçda uyanmalıyız 4 Mezhebe göre gusul, namaz, abdest dökümanları arıyorum yüzümde agda kaldi, abdest olur mu? Kuranı yatak odasında saklamak orgazmla gelen renksiz yağışkan sıvı guslü gerektirir mi? ince eşarplar Hz. Muhammed Hz. Zeynep evliliği Bismillehillezi le yedurru tamamı Kuran-i Kerime tesettursuz dokunmak gunahmidir? mevlit kandili oruç tutulur mu? Kadının erkeklere benzeme konusu üç boyutlu resim ne demek? bilmediğim sureleri ve duaları nasıl ezberleyebilirim? hasta iken tırnak kesmek Çok abartılı olmayan topuz tesetture uygun mudur? Hamile Olabilirmiyim? bir insan bizim için hayırlı mı değil mi nasıl anlarız? Neden Böyle Yaptınız? Üye Adımın Altındaki yazıyı nasıl kaldırabilirim? Çok Pişmanım Ne yapmalıyım yanlış eş seçimi ve farkında olmadığım yalnızlığım kendimden utanıyorum Zaman kavramı.. geçmişte yaptığım hataları saklamak ne kadar doğru? istenmeyen misafir Kurani belden assagi bulundurmak faiz haram olduğuna göre ne yapmak lazim parayı yastık altına mı saklıyacaz? Adetim kokuyor diye herkes benle dalga geçiyor yumurtalıklarımı aldırmak istiyorum terviye ve arefe günü oruç tutmak mekruh günah mı? gusül ve regli Namazda eksik yada fazla dua okuduğunda günah mı tekrar kılmak gerekir mi ? oruc tutmalı mıyım namaza davet ederken ne yapmalıyım? Annem namaz kılmama karşı çıkıyor,namazı gizlemek zorunda kalıyorum namaz surelerinin sırasını açıklarmısınız? Meleklerimize kavuşmak için - 4444 adet salavatı tefriciyye Hz. Ali'nin Kırk gün et yemeyenin ahlakı bozulur sözünü nasıl anlamalıyız? arkadasliginiz bittiginde versigi hediyeyi ne yapmali? Sınavı kazanamadım ölmek istiyorum sitedeki agactan yemek Gusül abdesti hakkında ruyada hangi dil konusuyoruZ? tesettürlü olmak Ankara'da tesettürlü çalışabileceğim yer Ben rüyalarda çoğu zaman vesveseye kapılıyorum bu dünyadaki hastalıkların hükmü nedir? benim psikolojimi bozan insanların içinde alay edip oyun haline getiren dışlayan? erikle ilgili neler yapılabilir? hangi yiyecekler erikle yapılabilir? normal yeme tarzi nedir? namazın kılınmadığı vakitler ne zamanlar oluyor?(keraat vakti?) ateistlerle konuşmak ateist sitelerine girmek ateistlerle arkadaş olmak günah mı? kadının kaşlarını aldırması günah mı? hadislerin hepsinin olduğu bi kitabı nerden bulabilirim? kin tutma engellenebilir mi? sevdiğim insanlar hatta canlılar neden benden ayrılıyor? rüya gördükten sonra unutmamın nedeni ne olabilir? insanlar birbirine dua edince sevap kazanırlar mı? hayırlı bir staj geçirmem için dua eder misiniz? birini ayıplarsak o şey başımıza gelmeden ölmez miyiz hadisi her alanda mı geçerli? bildiğim dualarla namaz kılabilirmiyim? islami psikolog psikiyatri arıyorum nerden bulabilirim? belli sayıda okunan esmalar bize farklı alemler mi algılatır? takıntının çaresi olmadığı için ölmek istemek günah mı? Örtünmek Rabbimizin emri mi? Yoksa örf ve adetlerimizden mi?” diye sormuş. yüzük takmak doğru mu? İftara bir saat kala regli olmak Peygamber Efendimiz'in eşlerinin tesettürü şifa için hangi ayetleri duaları okumam gerekir? Arapça öğrenirken örtünmek şart mı? bu durumda orucum kabul olmuşmudur? Oruç tutamıyorum. krem sürmek orucu bozar mı? hafızlık eğitimi hakkında bilgi Kuranı Latincesinden okumak caiz değilmidir? Annenin çocuğunu dövmesi günah değil mi? bebek arzusu olan birine zekat fitre düşer mi ? epilasyon yapmak orucu bozarmi itikat meselesi rüyalandığımı hatırlamıyorum ihtilam olmadığımı düşünüyorum ne yapmam gerek? yataktan kalkinca saatler sonra sari leke gormek Kadının lanetlenmesi nefsi terbiye etmek çok tipsizimmm :( Güsülden sonra unutulan bölgenin tekrar yikanmasi... Evlattan anne babaya mürşid olur mu? üzerimde huzursuzluk büyüsü olduğu söylendi Pardesü giymek rezillik mi? Örtünme Sorunu İşin içinden çıkamıyorum :( imsak vakti ezan okunuyorya sabah namazı kılınır mı? Hataların sonu boylemı orucluyken dis fircalamak orucu bozarmi? ojeyi bi türlü geçiremiyorum,gusülüm kabul olur mu? adetliyken tutulan oruç kabul olur mu? Ramazan orucu için adet geçiktirici kullanmak cinsel birliktelikten sonra ter nedeni ile çarşaf ve yastık kılıfları değişmeli mi? aklıma böyle sorular geliyor kafir mi oluyorum? idrar kaçırmada abdestim nasıl olacak? boykot mallarinin alimi caizmi? Her dakikamı kaplayan bir vesveseye düştüm,kurtulma çaresi nedir idrar kaçırma psikolojimi bozdu Pardesü bulamıyorumm Ailem kapanmama karşı geliyor kadinin menisi Başörtüsü sorunu nedeniyle okula gitmek istemiyorum Adak kurbanı gusul ile ilgili vesvese selamun aleyküm, adetli iken okunacak zikirler ile ilgili bir sorum var icimden namaz kilmak gelmiyo :(( nureddin yildiz guvenilirmi kandil dediyiniz sey dinimizde varmi? cok kötü bir kaza Arkadaslar kapaliyim ama acilma hevesim beni birakmiyor yardimci olun nolur... Takva elbisesi hayızlığımın bugün son günü. Ama çamaşırımda çok az leke var.Bu durumda namaz ? perde pilavını hazır yufkayla ve normal tepside yapsam olur mu? Müzik dinlemek günah mıdır? sadece müziğin tınısı için dinlesek yani mesela yabancı b hakkımı alamıyorum kavga edemiyorum eziliyorum kıyamet günü manzaraları ? Başörtüsü takmayanın cezası nedir ? Eşime beddua ettim ama pişman oldum ne yapmalıyım? islami dugun uzerinde bilgi verirmisiniz nasil olmali? yaratma kelimesi ve resim hakkinda bilgi Huşu Konusunda Tavsiyelerinize İhtiyacım Var tam imanı olmayan KURANI KERİM i bitiremez mi? Ergenliğe giren Kardeşime nasıl yardımcı olabilirim? hayiz ile ilgili soru kabarık topuz yapmanın caiz olmadığını öğrendim. saçlarım uzun olduğu için mecburen s derslerden geçmem için dua eder misiniz? sabah namazını kılmakiçin uyandım ve adet olduğumu gördüm hamileliliğin son aylarında namaz hayızlı iken melekler bizim durumumuzu biliyorlar mı? Yatsi ve imsak vakitleri 2 ayri takvimde 1 saat yada daha fazla degisiyor. tilavet secdelerinin hangileri vaciptir hangileri farzdır....acil cevap arapcada ü harfi Rüyamda Namaz kildim - ne demek?? Banka Kredisi Hakkında abdest ve namaz hakkinda iki soru Namazla ilgili soru forumda video nasıl paylasılıyo Hayızken rüya görmek hz muhammed efendimiz 50 yaşındayken neden 9 yaşında ayşeyle evlendi? salli barik salavati serifleri yanlis okumak Gusul aldıktan sonra kuru yer farketmek Yardımcı olun lütfen :( calisma ile ilgili kadin erkek iliskileri şeytandan çok korkuyorum bana zarar verirse diye kafayı yiycem verilen borç paranın zekatı hakkında bilgi Nefsine sahip çıkmak için bir yakınımız dedi ki bilerek kılınmayan namaz kaza olmaz. Doğruluğu nedir acaba? vergi kaciran is yerinden alisveris yapmak Günahlara aglayamamak rüyanın yorumunu bilen var mı iltihapli kadinlara özel haller gusul ve dis fircalama Adak adanınca yapılmalımı Ayetin konuşması .....allahütelanın gerçekten benle konuştuğuna inanmaktayım.bu duyguyu hisseden var mı?hikayesini paylaşabilir mi? Namazda Duaların Sırası önemlidir ?? Lütfen yardımcı olun. ana babasının bilmeden ayrılmasına vesile olan evlat onlar kadar günah işlemişmidir? dul ama parası az maaş alan bir kadına sadaka vermek caizmidir?Bu kişi verenin çok yakını annesi olabilir mi? Kur'an,ı Kerime göre amel etmek ne demektir, maddeler olarak açıklar mısınız? Allahütela imansızlar için neden hala azap toplu ceza uygulamıyor?diğer kavimler helak olmuş bizler neden olmuyoruz.? rüya yorumu intihar eden birini namazlarda çok görüyordum. bunun hikmeti? ölüm meleği ile efndimiz as ölüm meleği hz hamzayı şehit eden vahşi müslüman olmuştu ama hint oldu mu? Allahın sevgisini kazanıp kazanmamak ile ilgili soru? tesettür hakkında, Selamun aleykum Bebeğime ne ismi koysam Migrenliler oruç tutarmı birde hamileler... Karabasan diye bir şey varmı gece sakız çiğnemek günah mıdır? Öğle namazı kazaya kalacak saatler alınınca Giybet olur mu ki o.o engelliyim namaz kılmıyorum kılmak istiyorum ama senin abdestin olmaz diyorlar ... Belden aşağım tutmuyor ayakta duramıyorum gerçekten benim namazım olmazmı? Allah senden razı olsun dememle Rabbim benden de razı oluyormudur acaba? Hayir mı ser mı? herkesin bir şeytanı vardır. Hastaya veya misafirliğe giderken çiçek götürmek caiz mi? Hep aynı rüyayı görüyorum anlamı nedir? şii mezhebi ile hanefi mezhebi arasında nikah olur mu ? Selamün aleyküm. Ben romatizma hastasıyım iğne olacaktım bugün unutmuşum Selamnü aleyküm ben Kur'an da bazı sayfaları okurken abime sormadığım yerler oluyor takıldığımda yanlış sanırım oralar bilmiyorum Vesvese midir bu? o.o yatsı namazının ilk sünneti aslında yok mu? Allahümme salli ala seyyidine ve. Ala ali muhammet ilahisini söylemek? gıybet edip tekrar tekrar af dilemek ne kadar doğrudur Sevgili olmak günah mı? 40 ın hikmeti ne neden bu kadar 40 var islamiyette hilye-i şerife nin hükmü nedir?Bunun tam metnini aşağı ekleyebilirmisiniz? ne yapacağımı şaşırdım kUL HAKKINI DÜŞÜNEREKTEN ONA HER GÜNAHIMIZI ANLATMAMIZ DOĞRUMUDUR? Selamün aleyküm Kur'anda durulması gereken yerlerde durmayıp durulmaması gereken yerlerde durunca bir şey olur mu? gaflet içerisisinda hatalar yaptım çok küçüktüm tecrübesizdim çok pişmanım KURAN-I KERİM kullanılarak istiare duasına bakılır mı? Büyüklerimiz külfetmi nimetmi? Mümine sitesi hakkında bilgi Yüzdeki Benler... Selamün Aleyküm Din Kardeşlerim,, melekler şeytan ve cinleri onlarda melekleri görüyorlar mı? Besyo hakkında bilgi alabilirmiyim Iki rüya gördüm ikisininde mesajı aynıydı.nasıl yorumlayabilirsiniz? Bazı insanların yüzleri kapkara olurken bazılarınında nur yüzlü olmasının hikmeti nedir? müşrik münafık kafir ateist nedemektir?Aralarında ki farklar nelerdir? sert mekik örnekleri varsa göndere bilirmisiniz? Failin allah olması....ya da hayırlar allahtan kötülükler nefsimizden meselesi Sac dökülmesi.. Pantolon ile ilgili bir mesele:) Çok kilolu olup dikkat çeken kıyafetler giymek şeytanı kahreden dua... sacımı topuz yaparak örtünüyorum Dinden çıkılır mı? haşa Uykumda cünup oldum mu ? İlİm peŞİnde Çok araŞtiran kİŞİ tÜm ÖĞrendİklerİnden sorumlu olup unutmamasi Şart mi? hayır ve şerrin ALLAHTAN geldiğine inanıyoruz . Ama bazı insanları ALLAHÜTEALA başka bir kulunu imtihan etmek için nasıl kullanıyor? Ben namazı çok kötü kılıyorum... Yani dilim çook dolaşıyor hemen bitirmek istiyorum... Mesela günümüzde makyaj yapan kadınlar işte ne biliyim bir ünlü mason olma şüphesi olan bir ünlüyü evli yapsam kocası falan olsa hayali olarak yapıyorum zaten işte bu günah mı önemli:meni hakkında lütfen bilen ablalarım cevap verin benim genital bölgemde romatizmada yuttuğum ilaçlardan dolayıydı sanırım yaralar oluyor Sirk, Küfür Alimler ya da ilim sahipleri nasıl bu kadar açık ve seçik bilgiye sahip olabiliyorlar? Pijama giymek İlim araştırmak sevapmıdır?Bu kadar aç olan bir kişi bu kadar araştırıp öğrenirse öğrendiklerinden de sorumlu mudur? estetik ameliyatla burun düzeltmek günah mı?etrafdakiler dalga geçtiği için özellikle.Bunu kompleks yapan kişi ameliyat olursa ALLAHÜTEALAnın lanetini üzerine alır mı?1 kabir azabından korunmak için KURAN öğrenmek yetmez mi? İstiare duasını yorumlar mısnız? Selamün Aleyküm. bir filmde gündemde olan orada euzu billahi değilde seyyidler hala yaşıyor mu? Selamün Aleyküm idrar sıkışıklığı ile namaz kılmak mekruhmuş tazelemek mi gerekir abdesti ? Allahın kalbe imanın nurunu vermesi gusül ile ilgili meseleler VUSTA NAMAZI nedir?Hiç duymamıştım. Duyduğumda da anlamını merak etmekten kendimi alamadım. ALLAHÜTEALANIN bazı hususlarda gizlediği şeylerin hikmeti nedir? Uyku problemim var önerileriniz:S nelerdir Aklını yitirmiş hasta olan kimselerin ahiretteki akibeti nedir? kadınmı ? erkekmi ? Bazen ölümü arzulamaktayım. Allahütealaya kavuşacağımı düşünerekten. Ve çarçabuk kıyamet gelsin diye dua ediyorum. Vesvese değil değil mi? HZ.MUHAMMET (s:a:v) İÇİN Baba sürekli evladının huzursuz olmasına neden oluyorsa da ona yinede öfff demek günah mı? sünnet namazlarını kaza edebilir miyiz?? güsül abdestiyle namaz kılınmazmı? İstihare namazı kuranın şifreleri çok mudur? Örnek YASİN? Anlamı bilinmiyor. Sabah namazini kaçırdık Kuran-kerim Öğrenmek farzmıdır? mevlananın mesnevisi cenaze yıkanırken yıkandığını hisseder mi? nazarı kişi hissedebilir mi? hızır (a,S) kimdir? Yaşıyor mu? cinler yemek yer mi? ebu talib cehennem ehli midir? Peygamber efendimizi rüyada görmek için ne yapmalıyız? Tiyatrocularla röportaj nasıl olur? RÜyada lüks bir ev, güzel ikramlar ve su akıntısı görmenin anlamı tabiri nedir? akıntı durumunda sadecekülot değiştirsem yeterli midir?? lla genital bölge yıkanmalı mıdır?? ben uyumadan önce hani bazen gözümüzün önüne ayıp şeyler gelir ya öyle oldu gözümü yumunca uyumadan önce ama bir şeyler hayal ederken o gözümün önüne sehiv secdesini iştişare miydi istihare miydi anlatır mısınız? Adetim çok az oluyor ve düzensizleşti...Neden olabilir? istiare duası ve yapılma şekli ikindi namazının tesbihini çekmeyi unutmuşum sonradan çektim Ben okul yoğunluğundan dua okumakta zorlanıyorum uykusuz kalıyorum neler okumam yeterli olur sizce?? Beni biri sınıfta seviyormuş.Bende de birşeyler var gibi.Tabikide sevgili olmamalıyım ve olmayacağım inşaALLAH ama süslenem ne biliyim dikkatini çekme gibi şey babannem hiç namaz kılmamış namaz için gerekli olan sureleri söyler misiniz? ama az olmalı çok ezberleyemez diye.. yilbasi gecesi icin onerileriniz melekler ALLAHIN sadık kulları içindecenaze namazı kılarlar mı?Yani evliyalar gibi insanların? rüyamda dargın olduğum komşumla sarılarak barıştım Katİp meleklerİne ........... ALLAHIDA Şahİt ederek dua edİyorum kuranın hikmeti Namazda başımı nasıl bağlamamı önerirsiniz?? ortadan boynum gözükebiliyor eğilirkende gözüküyor olabilir Bende kİ deĞİŞİm.dÜnya tamamen benİm İÇİn sifir oldu. Ahİret bakİİİ ALLAHIN sınaması imtihanı peygamber efendimizin abdest alma şekli Kabirden sesler Kuran-kerİm ÖĞrenmeye baŞladim dualarinizi İstİyorum. Beytü'l-Ma'mur'ne demektir? Şeytana acımak günahmıdır? Ödevini başkasına yaptırmak, kopya verip çekmek gibi şeyler günah mıdır?? Eltİmİn doĞru yola gelmesİ İÇİn yalan sÖylesem gÜnaha gİrmİŞ olurmuyum? harun yahya biliomusunuzzzz.... kürsüf, pamuk ve peçeteyle yaşamak Ne hayallerini kurmak sakıncalıdır?? 24836 hadislerle güzel ahlak kudüs mescidi aksa.....İsrail neden bu kadar kin ve öfke dolu anlamıyorum?Kabeyi de yıkacaklardı RABBİM izin vermedi. Malin sadaka olarak adanmasi Bugün arkadaşıma illuminatiden bahsederken o bana mason ne demek dedi bende kafirler dedim. ÖlÜm ve geÇ kalmiŞ İbadet bilgisi olan varsa lütfen cvplayın... Adetten sonra gelen kahverengi akıntı namazıma engelmi? teyemmüm aldım ama şişelerde su damlaları var ya onu gördüm bozul muş olur değil mi? Acil öğle namazım için. sanırım birine böyle onun hakkında düşünürken kurban bayramını kutlamış yani dinsiz değilde v.s dedim dinden mi çıkarım?? bi insanı bişeye ikna etmek inadını kırmak için hangi dua ya da esmayı okumam lazım? dileğin kabul olması için hangi dualar okunmalıdır? Ya bu günlük hayatta sert davrandığımız kişilerden özür dilemeli miyiz :'// yeskera'nın ayıp şeyleri hakkında Benim saçlarım namazdayken yapıyorum saçlarımı başörtüyü ama her rekat bitince genelde bakıyorum var mı diye hatta aynaya bakarken yooooooooook diye göz gezdir beni bir arkadaşım önceden dışarıda bekliyordu. Benim bir arkadaşım okulda ödev kontrolü yapıyor. adetim bitti fakat kahverengi akıntılar var ne zaman namaz kılabilirim? Cep telefonlarına tema ve oyun indirmek haram mıdır?? Benim bir arkadaşım başka arkadaşımın sandalyesini çekip onu düşürüyordu bende gülüyordum. Yalvarırım erken cevap veirn ben çok günahkarım :( cennetle eşlerimizle birlikte olacakmıyız?peki eşlerin biri istemezse...? fitne çıkacak diye helallik almayıp dua mı etmeliyiz o kişiye? Birine laf atınca helallik alınmalı mı ve helallik yerine özür de dilenebilir mi?? geçen bir akadaşım önümü kapatacak hareketler yapıyordu inadına mı bilmiyorum. Ben bir konuda biri bana soru sordu arkadaşlarımdan yanlış hatırlamıyorsam Babaannemle babam kurbana girdi. Bu günümüzdeki ahlaksız dizilerde oturarak namaz kılabilir miyim Gıybet dedikodu o kadar çok ki etrafta bu huy bendede var hizir as cagirmak icin dua 2 niyet biliyorsunuz ki Kurban bayramından önceki Acil adet ile .. Ben arkadaşlarımla eve giderken bana kimi seviyosun mu ne birşey dediler Gebe birinin kanamasi olmasi durumunda.... Ben başımı kapatmak istiyorum ama sınavda da karın gurultum olursa ne yapayım? . Uyandıgımda ic camasırımda bi damla ıslaklık vardi. Bu mezi mi meni mi yoksa akıntı mı bilemedim. Gusul almam gerekir mi? merhaba 2 oglum var ben sürekli dua eden biriyim ama beni çok üzüyorlar yardımcı olursanız sevinirim okulum için dua eder misiniz? dileklerimin kabul olması için hangi duayı ve esmayı okumam gerekir? Aramizda ikiz annesi olan var mi? senelerdir namaz kılan bi sebepten dolayı bırakan kişiyi nasıl namaza ısındıracagız ? Kul hakkı: Bugün bir minibüsçü bana fazla para verdi 60 kuruşmu 40 kuruş mu ne yerine 1 lira verdi.Şimdi o minibüsçüyü nasıl bulacağım gazı gideren ilaç söyler misiniz? Böyle hayal kurmak mesela çocuğu var evli bir kadın Burun damlası abdesti bozar mı?? kışın soğuk olduğunda karın gurultusu artar mı Kaza yapma cem et dedim. kızın babası ile olan helalliği Vallahi söyliyeceğim .Okulda bir erkek arkadaş kafama vurar gibi yani vurdu gibi bişey anlatamıyorum pek öyle yaptı.Bende vallahi söyliyeceğim gibi birşeyler dedim hocalara okulu bitiremiycem çok kafama takıyorum rezil olcam herkese Ben namaz sırasında başımı bağlarken çok büyük sorun yaşıyorum. Test ,abdest, namaz Pantolonlu etek giymek caiz mi? Hastahana dersler takıntılarımdan dolayı teyemmüm abdesti alsam olur mu? Teheccüd namazı kılmamak günah mıdır?? Ve pantolon giymek günah biliyorum ama Hakkınızı helal edin demiştim.. paranoyaklık derecesinde vesvese geliyor bana Bu Hadis-i Şerifi anlayamadım..?? Özel ve güzel bir gün :) Dershaneye giderken altıma eteğe benzer birşey olarak ne var var mı yani pantolon giymek istemiyorum kapanınca ALLAH başıma belayı verdi kendimi sıkmaktan idrarımı yapamıyorum Acil dini kitap önerir misiniz? internette , dükkanda iç çamaşırı satmak bu aklıma gelenn vesveselerden ki vesvese oldugunda bılıyroum nasıl kurtulabılırım Ortaokulda başörtüsü Helallik için Özür dilediğim halde hala arkadaşım bana kırgın ne yapmalıyım? hastalığımın çaresi yok ALLAH tan ölmeyi dilemek günah mı? kapanmak istiyorum tesettüre girmek istiyorum benn hep içimde bişey engel oluyor benım çalışmamda lazımm YA ŞAFİ nin ebced değeri kaçtır? ölmek istiyorum çok mutsuzum İmam Hatip liseleri namaz ile ilgili ne yapmam doğru olur ? Istihare sonrasi gorulen ruya... Kadin adetliyken kocasiyla sevisirken,sürtünmeyle orgazim olursa güsül gerekiyomu? Annemin bir arkadaşı yuvası için kendince yurtdışından mı ne bir şey getirmiş. Ben birinden helallik aldım onula alay etmiştim yani daha doğrusu çok şey yaptım ama kul hakkına girdim yani helallik aldım helal etti Ipek ismini vermeyi dusunuyorum, tabi eger kizim olursa... Özel finans kurumundan bilgi Kalpnuru kardesimden bir ruya yorumu istiyorum. Mesela ders çalışacaktım ama hemen çalışmadım biraz bilgisayarda durdum babam öyle biliyor mesela bu günah mıdır??Ve uyuyormuş gibi yapmak onlara önceden Şarkı söyleyen bir kadının sesi kadınlara da günah mıdır? Kafir sözleri bilerek bilmeyerek günlük hayatta söylendi ise ne yapmalı tevbe mi edilmeli?? Tuvalette kağıt mendilini çok kullanıyorum.Resmen israf.... Islaklık sanıyorum soğukluğu...Ne yapmalıyım?? idrarı tutunca kaçırıyorum sanıyorum iç çamaşırımı değiştirmeli miyim vesvese midir yoksa?? Bir şeyi yapacam deyip yapmamak mesela salavat çekicem şu kadar gibi. rüyada mezarlık görmek. iltihaplı akıntı (sarı renkte) ve adet Gece yatarken hangi dular okunmalı ama kısa dualar varsa?? Haram olsun demek bir yemek hakkında çocuğuna bir anne haram olsun derse bir yemek için ne ypamak gerekir? iş için başörtülü de olsa fotoğraf vermenin günahı var mı? Abdest hakkinda Bosanmak uzereyim:( Tuvalette namaz kılabilir miyim??? temiz ise eğer?? veya değilse nerede kılınır??? neyle kılayım naylon poşet falandiyolar ama galiba tamda hatılayamadım şimdi :( başka islami sitelerin yazılarını neden paylaşamıyoruz? Başörtülü çalışma hakkında.. rüüyada hac yolculuğu ilmi hisabla görüşebilir miyim? bir satanist lerle alakalı soru yazdım islindiyse neden silindi acaba?? :S Oturarak Namaz Kılmak Namazda secde Adet bitimi ve gusül hakkında.. 1. erkeklerin kadınlardan üstün tutulmasını anlamadım, ve 2. resim yasağı, bunlar güncel mi? tevbemi tutamazsam ne olur? hastalığım geçsin diye bana dua eder misiniz? Bu cümledeki yanlışlık sizce nedir.. Artık Dayanamıyorum!!! Benim romatizma hastalığım var Allah ile ortak kosmak ne demektir Yakamı kapatamazsam vs Namazı hemen kılmamaıştım.Kıldıktan sonra bir ara hemen değil işte oturduğumda koltuğa ezan sesi geliyor orucda vesvese önemli,ramazanda sabah namazı Babama küfür Satanist müzik Birine karşı nefret duymak,nefret etmek Ne yapmalyım? Abdest alırken ım gibi canın yanmış gibi seselr çıkarmak günah mıdır? ölmek istemek günah mıdır? Allah mümine eş nasip etsin. Düğünlere gitmek ve tokalaşmak istemiyorum ne yapabilirim. aslında bunu dün yazmıştım ama sitede uzun süre durunca siteden düşüyosunuz ve nicki yeniden yazmak gerekiyor? esmaul hüsna' daki isimlerin zikiri ile ilgili yazılan sayılar nekadar geçerli? ailem namaz kıılmıyor,annem oruçluyken çok sinirlii Kuran çarpsın demek Şeytan kafamı karıştırdı özür dileyerek sorucam idrarı ve büyük abdesti tutup içeri kaçmasına neden olmak orucu bozar mı? Gıybet hakkıda.. Helallik alınmalı mı bi soru sorcam: işkur kurslarına kayıt sırasında fotoğrafta ve derslerde başörtülü katılım mümkün mü bilgisi olan var mı acaba? karnımdan sesler geliyor Dinden çıktım mı? ben önceden benden büyük ibr abiyi sevmiştim Veveselerden dolayı kaydettim ne yapmalıyım Lens solisyonu orucu bozar mı ? Günah olur mu bana ?? Müzik dinleme Konusunda Sevgili olması günah midir? Zina sayilir mi? büyü nasıl bozulur? Ayıp Şeyler Günah mı? rüyada ayıp şeyler Oruçluyken yüzdeki bıyık dediğimiz kıllar alınır mı? kaynananın sınırları nerede? Dinden çıkarmıyım? ben Kuran okumayı biliyorum fakat tecvitli öğreniyorum. özür dilerim bi sorum daha olacaktı :)) iyi günler malum Ramazan ayı :)) bi sorum olcaktı? Namaz esnasinda pamuk cikarsa Afrikaya yardım smsleri İçimden Saçma sorular Kafirler için Nefsi terbiye nasıl olur ? Hayiz bitisi kahverengi akinti Kendimi kötü biriymişim gibi hissediyorum Namaz hakkında. Satanist bir kişiye aşık oldum günah mıdır? bacım ben yeniyim burka ve çarşaf hakkında bilgi için yazarmsınız bana Adetin son gunu eminsizlik Haram konusunda suphe iyi olsaydım gibi şeyler deyip şimdide düzelnce namaz kılmamak günah mıdırn ben oturmalı tuvalette taharetlenirken sanki içime su gitti gibi geldi bir soğukluk hissettim vucuda içine aletle bakmak orucu bozarmı avatar veya resim yükleme kadınlar ve eşleri oruç bozulması Kafir miyim? kadınların adet ve hazır bez kullanımı Evde örtünmek gerekir mi ? Ramazanda adet geciktirici ilac zammı sureye başlamadan önce besmele çekilirmi? 17 yasindayim,kapaliyim ve acilmak istiyorum...düsüncelerinizi ögrenmek istiyorum Bir kadının ergenliğe girmesi için illaki adet görmesi beklenmez 12 yaşından itibaren ergen sayılır Dedi. Peki adet olmam gerekmiyor mu heryerde farklı bilgiler?? İstemeden ayıp şeylere bakmak bir insana mesela ya da istemeden içinden ayıp bir söz çıkması bana günah mıdır ? daha ergenliğe girmeyen biri için bundan anne ve baba sorumlu o iyi akşamlar adetliyken hadis meali okunabilir mi? Kızların günahları buluğa erince mi yoksa 9 yaşından sonra mı yazılmaya başlar? Buluğa ermeden önce cinsel konulasrdan bahsetmek Ergenliğe girmeden önce Cünüp mü sayılırız Buluğa ermeden önce ayıp şeylerin hayalini kurmak günah mıdır? Buluğa ermeden önce ayıp şeyler görmek Eşimle umreye gitmek istiyoruz ama... beslenme diyetetik bölümü hakkında başörtüsü serbest olan üniversiteler hakkında bilgi. Beyaz akintiyi engellemek ve oruc ben yirmisekiz yaşındayım ve evlenmek istiyorum ama dini ölçülerde istediğim gibi biri olmuyor bude bende sıkıntı oluyor ne yapacağımı bilemiyorum. hepinizden dua bekliyorum Kuran-ı Kerim Okumak istiyorum. Burnumdaki kırık sebebiyle bir eğrilik var.Estetik olmam caiz midir? zeka olarak herkes eşit mi yaratıldı? arkadaşımın çelişkili olduğu bazı konular var ve bende açıklamak için sizlerden yardım istiyorum bir toplumda itibar saygınlık görmek için dini yönden yardımcı olacak birşey varmı yardımlarınızı bekliyorum kredi çekmeden ev alamayacak durumda olan kişi ,kredi çekerek ev alsa bu durumda da harama karışımış oluyor mu ? Bir kere Kur'ani kerimi hatmetmeden yetistirmek icin paylastırıp okunabilir mi? Benim en sıkıntı cektigim konulardan birisi, bittigine emin olamadigim Geçenlerde hayızlı iken bir film izliyordum ve ne yazik ki kötü bir kaç sahne gördüm Bundan etkilenerek bir kaç hareket takıntılar beynime kazınmış durumda bir türlü geçmek bilmiyorum Küfür etmek abdesti bozar mı? Ben buluğa ermediğim için bana günah yazılmıyor.Fakat anne ve babam sorumlu olabilirmiş Çok üzgünüm::( kullanilmaz halde kuran-i kerimi ne yapmali?? falcıya inanmış olup günaha girermiyim AÇikÖĞretİm meslek lİsesİ Küçükken hırsızlık yapmıştım.Şimdi ne yapmalıyım? iyice yıkamama rağmen kalan pislikler gusüle manimidir Yolda kedi buldum.. Anne ve babama günah yazılır mı? salatı tefriciye hakkında Nişanlı iken Kadnın Bazı problemler yüzünden yanlız kalmasını istemesi Normalmidir Eşimi namaza nasıl alıştırabilirim? oruca niyet ettim ama.. adet geçiktirici Annemde büyü var sanırım:( kuaföre gidip mahrem yerlerimize ağda yaptırsa gusul almamız gerekiyormu?

14 yorum:

  1. Günaydın Sevgili kardeşlerim İslam, biz are güvenilir mali şirket, saygın, meşru ve akredite kredi şirketi. Biz Müslümanlar için borç para ve % 3 faiz oranıyla mali yardıma muhtaç insanlara layık güveniyorum. Kötü kredi veya faturaları ödemek için paraya ihtiyacı olan var mı? ya da bir iş kredi ihtiyacı? Kredi sunmak için memnuniyet duyarız gibi yararlanıcı güvenilir yardımcı bilgilendirmek için bu orta götürmeme izin ver.Yazınız ile bilgi aşağıda. Yanıt sonra bir kredi başvuru formu doldurmak için gönderilir. (Orada hiçbir kredi kontrolü, % 100 Garantili!) Umarım bana hizmet etmek izin verir. İçtenlikle. E-posta yoluyla bize ulaşın: (swiftcreditcompany@gmail.com)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Namazda her rekatta subhanekeyi okumak namazi bozarmi

      Sil
    2. Namazda her rekatta subhanekeyi okumak namazi bozarmi

      Sil
  2. Irrua Uzman Hastanesi'ne yardımından dolayı nasıl teşekkür ederim? Fakirdim ve faturalarımı ve borçlarımı ödeyemedim ama internette gezindiğim sırada Irrua Uzman Hastanesi'nin 400.000 dolar için böbreklerinden birini alarak yardım ettiği insanlara tanıklık ettim ve hemen Irrua Uzman Hastanesi ile iletişime geçtim. Bana satmaya razı olduğum sürece böbreğimi alacaklarını söyledi. Bana e-posta yoluyla bir form gönderdiler ve bir bağışçı olarak kayıtlı olduğumu ve 200.000 dolarlık banka hesabımın parçası olarak ödemenin yapıldığı ve ameliyattan sonra 200 bin dolar daha ödediklerini kaydeden banka hesabımda 400.000 dolar oldu. Bir ev aldım ve şimdi ailemle mutlu bir şekilde yaşıyorum. Fakir misiniz ve böbreğinizden birini para için mi satmak istiyorsun? Şimdi Irrua Uzman Hastanesi ile iletişime geçin

    WhatsApp: +15184181390
    E-posta Adresi: irruaspecialisthospital@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Biz Iowa City, Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi temsilcisiyiz, bir kez daha hastalarımız için böbrek almak için buradayız ve onlar kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi bir miktar para ödemeyi kabul etmişlerdir. Bir bağışçı olmak ister veya bir Hayatı kurtarmak istiyorsanız, aşağıdaki e-postada bize yazabilirsiniz.

    Bu, sizin için tamamıyla zengin olmanız için bir fırsattır. Bizimle% 100 güvenli işlem garantisi veriyoruz ve garanti ediyoruz, her şey yasalara uyan böbrek donörlerine göre yapılacaktır.
    Artık daha fazla zaman kaybetmeyin, lütfen bize iowalutheranhospital@gmail.com adresinden yazın.
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    Iowa Lutheran Hastanesi.

    YanıtlaSil
  4. herkese iyi günler
    iyi bir şekilde 1 böbreğe ihtiyaç vardır,
    eğer böbreğini bugün hastaneme satmaya hazırsan.
    Böbrek 250.000 00 $ için iyi bir miktar sunacak.

    iletişim e-posta bağlantısıdır:
    size yardımcı olmak için burada olduğum için endişelenmeyin.

    Selamlar
    Prof Dr Tyson
    hastane

    YanıtlaSil
  5. Biz Iowa City, Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi temsilcisiyiz, bir kez daha hastalarımız için böbrek almak için buradayız ve onlar kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi bir miktar para ödemeyi kabul etmişlerdir. Bir bağışçı olmak ister veya bir Hayatı kurtarmak istiyorsanız, aşağıdaki e-postada bize yazabilirsiniz.

    Bu, sizin için tamamıyla zengin olmanız için bir fırsattır. Bizimle% 100 güvenli işlem garantisi veriyoruz ve garanti ediyoruz, her şey yasalara uygun böbrek bağışçılarına göre yapılacaktır.
    Artık daha fazla zaman kaybetmeyin, lütfen bize iowalutheranhospital@gmail.com adresinden yazın.
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    Iowa Lutheran Hastanesi.

    YanıtlaSil
  6. İsmim Doktor Michael Baldwin, Iowa Lutheran Hastanesi'nin bir temsilcisi, Organ cerrahisinde uzmandırız ve böbreklerin satın alınmasıyla ilgileniriz ve hastamız böbreğe bağış yapmaya karar veren herhangi bir donöre büyük miktarda para ödemeyi kabul etti. onları kurtarın ve Iowa City, ABD'de bulunuyoruz.
    Böbreğinizi satmakla ilgileniyorsanız, lütfen ilerlememiz için bize geri dönmekten çekinmeyin.
    Ve eğer ilgilenirseniz bizim e-postamız: iowalutheranhospital@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Ben Irrua Uzman Hastanesi'nden Dr. Rex Kelvin, hastanede yönetimin internette nasıl çalıştığını ve bu yıl insan organlarını alıp sattığımız için tekrar başlamış olduğumuzu söyleyebilirim. Bu teklifle ilgilenen var, Lütfen aşağıdaki e-posta adresinden hastaneye başvurmaktan çekinmeyin: Irrua uzmanı hastanesi, organlar konusunda uzmanlaşmış ve bir donör olarak risk yoktur.
    Ve bu daha fazla bilgi için e-postamız.
    irruaspecialisthospital20@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Bir hayatı kurtarmak için bir böbrek satmak isteyen 18 yaşından büyük ciddi böbrek vericileri arıyoruz ve her bağışçı için iyi bir teklif ve diğer tazminatlarımız var.
    Bizim sürecimiz hızlı ve güvenliğiniz garantilidir.
    Lütfen bize ulaşın iowalutheranhospital@gmail.com
    Ayrıca, 1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bize ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. İYİ HABER İYİ HABER

    Ben Bayan Mirabel Daniels, güvenilir ve meşru bir kredi borcudur.
    % 2 faiz oranı ile gerçek ve kolay koşullar sunuyoruz. itibaren
    1.000 - 100.000 dolar. Euro ve Pound. Girişimcilere ayrıca aşağıdakiler için borç veriyorum:

    Kişisel kredi
    Öğrenci kredileri,
    Taşımacılık kredisi
    Ticari krediler.
    şirket kredileri

    daha fazla bilgi için doğrudan benimle iletişime geçin.
    E-posta: mirabeldanielloanfirm@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  11. Bu genel halk için bir duyuru, ilgileniyoruz
    Böbrekleri satın almak ve farklı böbrek bağışçılarıyla birlikte çalışabilmek
    Hastalarımız, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin.
    hastamıza böbrek bağışında bulunup bulunmadığınızı onaylayabiliriz ve
    her bağışçıyı büyük ödüller bekliyor.
    E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
    veya whatsapp konusunda bizimle iletişime geçin:
    + 1 (515) 293-5520

    YanıtlaSil
  12. Bu Mayo Clinic tarafından yapılan genel bir kamu duyurusudur ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garantilidir.
    Lütfen daha fazla bilgi için bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil