7 Nisan 2013 Pazar

geçire bilirim?

kalbime nasıl söz geçire bilirim? Gece Elime Kına Yakılmış tesettür hakkında... gliseril haram mıdır? içim rahat ttirmeyen bir durum var... yapışkan gusle manimidir sigaranın günahı ile ilgili hüküm?? setri avret Kullanmadığım gitarı bir başkasına satmam caiz mi? izmirdeki kuran kursları hakkında bilgi şeytanlar nasıl çoğalıyor? yarın sınavım var çok önemli lütfen bana dua eder misiniz? tağut nedir? Cehennem Dedikleri Aslında Neresi TÖvbe etmek İstİyorum bana dua eder misiniz? Islamda çalgının yeri hakkında soru soruyorlar,lütfen bilgilendirirmisiniz.... zeytin burayı okur musun? sevdiğine kavuşamayan insan. tesettür.Ben kapanmayı çok istiyorum çok acil yardımlarınızı bekliyorum inşallah. adet düzensizliği ve namaz durumu üç ayların başlangıcı hangi gün cinlerden korunmak için Bu sitenin mumsema sitesi ile ilgili alakası var mı? Nasıl avatar ekleyebilirim kardeşler.Bulamadım da. Konu ekleme konusunda bilgi giydiğim tşörtleri veya önceden giydiğim pantolonları bi başkasına vermem ne derece doğru? slzce ne yapmalıyım kadının kocasına itaat etmesi bu yüzden uykumak istemiyorum ayak tırnakları için herhengi bi işlem yaılmalımı dualarınıza ihtiyacım var.. lavaboda abdest alırken lavabo taşına çarpan su elimize sıçrıyo bu durumda elimizi tekrar yıkamalı mıyız bu şekilde abdestimiz olur mu? alevilik hakkıdna soru Gözümün önünde yapılan bir terbiyesizliği ve haksızlığı şikayet emem doğru mudur? Allah'ın 99 adı arapça olarak yazılmış iken bu yazılara abdestsiz olarak elle dokunabilir miyiz? Kulun Allah'tan razı olması söz konusu olabilir mi? ipek eşarp takmak? yatama şekli selavat cekerken sağ eli sol göğüs üzerine koymak taharetlenme ve burun temizliği hakkında sorum olacaktı Bediüzzaman ve Risale-i Nur sadece rüyada görmekten dolayı gusül gerekirmi beddua etmek günahmıdır ? bu meni olabilirmi akıntıdan dolayı abdest bozulur mu? doktordan ilaç alırken içerisinde alkol vs gibi haram madde var mı diye sormazsak sorumlu olur muyuz? birden fazla abdest bozucu halle karşılaşınca nasıl namaz kılınabilir? evde dikiş nakış vs. nasıl öğrenebilirim? İbadet hakkında sorularım olacaktı kadının talak hakkı yoksa boşanamaz mı? çelişki var sanki? hırs yapana Allah vermezmiş.. artık başka bir konu açmak istiyorum.. Bir kadının yabancı bir erkele konuşması hakkında......sesin haramlılığı hatime başlarken yapmamız gereken? misafir soruları hakkında bazen kalbimden kötü düşünceler geçebiliyo bir başkasının profiline girebiliyor muyuz? adetliyken yapılan temizlik sonrası gusül gerekirmi.? eğitim amaçlı kurslara katılma hakkında ne düşünüyorsunuz? Evlilikte kıskançlık nasıl ve ne kadar olmalıdır.................. ayrıca nasıl editör olabilirm? önerebileceğiniz kurslar var mı? bu duygudan kurtulamıyorum ' Cezbe' Nedir ? Varmıdır yokmudur.....? misvak kullanımı Allah bizim her şeyimizi bildiği halde neden dua ediyoruz? rüyada banyo yapmak kadın-erkek ilişkileri konusundi ayet ve hadisler Başörtü Hakkında Birşey sormak istiyorum? Şarkı dinlemek haram mı ? senfonik mevlid günah mı?* Yeni üyeyim Yardım edermisiniz? nasıl dua edeyim ? gusül almam gerek hissi yaratıyor bende hala hastayım arkadaşlar abdest ve namazda gelen idrar yasin suresi abdestsiz okunur mu ? Subhanekeyi yanlış mı okuyorum? şeytan evlilikler üzerinde de etkili olur mu ? unutulan yerin sonradan yıkanmasında bir skınca varmı Hatırlasak gusül gerekirmi İslamda kadın kocasının birden fazla evlilik isteğine itiraz edebilir mi? Tuvalete giriş ve çıkış duaları kutlu doğum haftası ne zaman? umudu tükenen insana ne denir? gusül suyunda saç olması vesvesemi? temizlik hakkında s.a. hayırlı bir insan.. namazı huşu içinde kılmak için ne yapmalıyım ;? neden benim içimden dua etmek namaz kılmak gelmiyo Yanlışlıkla oldu bunun için ne yapmalıyım kuşluk vakti saat kaç oluyor? adetliyken gusül alınmalımı.. çok mutsuzum kadının ayakları avretmi? Çalışırken örtümü cıkarıyorum vijdanın rahatsız namaza baslamak ıstıyorum... farzdan fazlası gusülü mekruh edermi başımızı örterken çene altını da kapatmak gerekiyor? Hz.Peygamberimiz "Başı açık olanın namazı kabul olmaz." hükmü vermiş midir? boşanmadan birleşmemiz için dualarınızı eksik etmeyin evde pantolon giymek? saçı topuz (deve hörgücü gibi )yapmak? Cennetin ve cehennemin de sonu var mı? Allah bize ruhundan üflediyse biz insanlar nasıl kötü olabiliyoruz? Hısım olan gayrimüslim kadına nasıl davranılmalıdır? bunlar içimi huzursuz ediyor ne yapmalıyın bundan dolayı gusülümü tekrarlamalımıyım Allah'tan uzaklaşıyorum,yardım edin... bugün doğum günüm Kafirle evlilik haram mıdır? (Hıristiyan da kafir değil midir?) kıbleye doğru yatmak Yattığımız yerden selavar çekebilirmiyiz istiharede yeşil çeyiz ağacı görmek zümer suresi bu gusül almamı gerektirirmi Ruyamda arkadas cevremden bir degil iki degil cok kez acildigimi gorduklerini soyluyolar Bir hadisin sahihliği hakkında çoğu arkadaşlarım bana tekme attı gusül sırasında gelen akıntı gusülü bozarmı kenzül arş duası regli iken okunabilinir mi ? arkadaslar hamıleyken nasıl namaz kıldınız veya kılıyorsunuz??? doğum günü kutlamak fetih suresi hakkında bilgi 1 günümüzü değerlendirelim mi? bu vesvese midir.ne yapacağımı şaşırdım. namaza mani mi? isyan ve kötülüğe yöneldim lütfen yardım edin arkadaşlar... ihtiyaden gusül alınmalımı babası oğlunun 4 katıdır oğlanın yaşı çıkınca 27 kalıyor oğlunun yaşı kaçtır?? banyo yaparken banyoya çiş yapmak unutknlığamı yol açıyor? Annemin yüzüğünü taşımak annemi rahatsız edermi Bu başıma gelenler vesvesemi? bunlar için gusül almalımıyım kulaktan akan su abdesti bozarmı İçimdeki sıkıntıdan kurtarabilecek şifalı dualar???? mümin bir anne günü nasıl geçirmeli yellenmek usüle manimidir Namazda aynı rekatlarda aynı zammı sureler okunabilir mi? Herkes birşey söylüyor?... Nasıl Anlayabiliriz beyin ameliyatı olacak olan eşim için dualarınızı eksik etmeyin düşünmekten uyuyamıyorum :( Allah’ı sevdirin ki Allah da sizi sevdirsin, anlamına gelen bir hadis var mıdır? tekrar aynı hataları yapmaya başladım eşim kızlık soyadımı ilk önce kullanmama izin verdi gönülsüzde olsa razı oldu yani. daha sonra vazgeçti ama ben kullanmak istiyorum. ne yapmayalım. eş mi aile mi ? alkol aldıktan sonra kırk gün abdestsizmi sayılırız?? kan çıkması gusüle mani olurmu Evlilik İçin Dua Hazır mıyız??? İftiracı ve Haset Akrabalara Karşı Nasıl Davranmalıyız? bunlar psikolojık olabilirmi kardeşim psikolojik hasta ilacını içmiyor:( Nefs Kontrolu kan gusül ü bozarmı Allah'a Tam Teslim bu iltihammıdır profil resmi yükleyemiyorum ben ne yapmalıyı... namaz kılmadığım için mi psikolojik hastalığım düzelmiyor ? gusül almak ölüm gibi gelmeye başladı Üçüncü göz(Kalp Gözü)İslamdaki yeri nedir? video nasıl eklerim? 2 güne bir rüyamda iltiham oluyorum asıl olan hangisidir gusül adesti almadan önce küpe deliklerime küpe takıyorum bir kulagımda 3 tane delik var ve birine hergün küpe takmıyorum sadece gusül alırken takıyorum ama o zamanda takarken Gusül Nasıl Yapılır günahı kime olur mezimi meni mi gusül gerekir mi meniz ve mezi kadından şehvetle titredikten sonra çıkan meni gusül gerektirir bunun için gusül gereklimi ateistle arkadaş olmak günah mıdır? kadınlarda gelen beyaz akındı namaz abdestini bozar mı uyurken yüzüstü yatmakta bir sakınca var mı? yasin süresi Dövme yaptırmanın dinimizdeki yeri nedir? amel defteri arkadan verilenler ne demek Kadının saçının bir teli bile görünürse 40 bin sene cehennemde yanar titizlik ve namaz Efendimizi rüyada başka bir insanın kılığında gördüğümüz zaman gerçekten onu görmüş gibi oluyor muyuz? erkek arkadaşımın dinlere karşı şüphesi var namazda tesettür ile ilgili bir soru Senior member ve yıldızlar neye göre veriliyor? sırrımızı kımseye anlatmazsak allah o gunahı affedermmı? bütün tövbeler kabul olurmu? rep derecesi ve ve rep puanı ne demek? Arkadasiniz israrla sizi cagiriyo ve onu kirmamak icin hastayim yada cocugum hasta demek caizmidir? kirmamak icin söylenen yalan nazardan korunmanın yolları nedir? rüya da hacca gitmesi bir erkeğin? Gece Tırnak Kesmek kaş almak günahmıdır. eşim istese ona günahı varmıdır muharrem ayı --->:muharrem ayı orucunu Neden hayatın tadını çıkaramayız öfkemizi nasıl kontrol altına alabiliriz. namazda gözleri kapatmak caizmidir? rüyanın anlamını merak ediyorum Aklımızdan ve kalbimizden geçen elfazı küfür nevinden vesveseleri kendi kendimize dilimize dökmemizde bir tehlike söz konusu mudur? member ve senior member ne demek? şeyh mürşid midir? beni tevbe ettirdiler tasavvufa mı girmiş oldum? jokeylik yapan bir kişi şimdi yapmıyor ama aynı kurumdan maaş alıyor harammı namaz kılıp oruç tutabilir miyim? çok seviyorum napmalıyım yaşadığım şehirde gençlere yönelik bir etkinlik düzenliyoruz dinimizde eşcinselliğin yeri ile ilgili bilgi alabilir miyim? bismillahirrahmanirrahim Kadın olarak cuma gününe özel yaptığınız şeyler nelerdir? Müslüman kadın olarak mecburi din dersi konusunda görüşleriniz nelerdir? Kadınlar neden pembe rengini çok sever? Evinizde dini motif süs olarak neler var? Kadınlar için hazırlanan islam ilmihalleri ile diğerleri arasındaki fark nedir? Mümine Kadın olarak Diyanet işleri başkanlığından istekleriniz nelerdir? Cuma namazına katılan bir kadın, öğle namazınıda kılmalı mıdır? Camilerde neden kadınlara abdest alma yerleri yok? Şehrinizde kadınların cuma namazı kılabileceği cami var mı? Kadınlar cuma günü cuma namazını kılabilirler mi? ben gecenlerde bi ruya gördum ama anlamini bilmiyorum bayanların veya erkeklerin birbirleriyle kucak kucağa oturması az görenlerin rapor vererek fazla puan alması avatar eklemek istiyorum Online mesaj paylaşmak arefe günü ne dualar yapılmalıdır? Bazı rüyalar boy abdesti gerektirir mi? Kediye Veya Köpeğe Deymek Abdesti Bozar Mı? Dogru Namaz Kılıyormuyuz Erkek Arkadaşım kapanmassan evlenmem diyor... hac ayında ölen kişi cennete girer mi? Parfüm Ve Deodorant Kapanmanın İdrakini Yaşamak İstiyorum aranıza yeni katıldım namazda rekat arasında... yeni ise girdim namaz kılamıyorum eve dönünce kaza yapmak doğrumudur? üye adımı değiştirmek istiyorum çektiğimiz Zikir Sayısını Ilan Etmek Doğru Mu? Son Nefesime Kadar Islam'a Hizmet Etmek Istiyorum... dinimizde bebek emzirme süresi ne kadardır tesettürde süs Öğle ve ikindiyi kılamıyorum... yemesi ve içmesi haram olan gıdalar evde balık bakmak istiyorum ama babam kızıyor. arada kalmak Kendinizi Anlatır mısınız? Rüya da mülk suresini dinlemek Kurani Kerime ancak temizlenen yaklassin KUL HAKKI birbirine namahrem kadın ve erkek arasındaki ilişkiler Erkek Olduğum Için Cevap Yazan Yok:( istihare sonucu kesin olarak çıkarmı.? eşimle boşanmak üzereyiz..ALLAH RIZASI İÇİN AKIL VERİN bazen içimde aşırı coşkunluk oluyor tesbihat namaz vs yapmak istemiyorum Günah Işleyenleri Ve Hata Yapanları Uyarmak ilahiyat ek yerleştirme ile ilgili üniversite araştırıyorum =) Nisanliyim ama mutlu degilim hayırlı cumalar bayramımız mubarek olsun Utanıyorum söylemye ama kafama takılan bir soru Hamile kalmak icin okunan dua varmidir? kalpleri karartan bir durum ? seytanı zıncırlemek ıstıyorum bana yardım edın ölüm duası var mı bu siteyi çok seviyorum yalnız kimseye özel mesaj atamıyoruz ülkemiz nasıl bu hale geldi bunu yapanlar insan değilmi? ayet aciklamasi cumanız hayırlı olsun kardeşlerim sıkıntımdan kurtulmak için bana dua eder misiniz? kenzül arş duası ben ölmek istiyorum hayız halinde iken bi yerde yanlış yapıyorum ama... adet dönemi dövme yaptırmak günah mı? ezan okunurken kopekler neden ulur? Şafii mezhebine göre 4 rekatlık sünnet namazı Vitir namazından sonra teheccüd namazı islamiyetteki haramlar hayız halinin gününün değişmesi haca borç parayla gidilir mi? kadının iftara 1 saat kala adeti gelse o orucunu kaza etmesi gerekirmi rüyada kafirun suresini okumak Cariye ve köle Esila İsminin Manası Nedir kadın ilmihali youtube giremiyor ve sitenizdeki videoları kesinlikle izleyemiyorum Yüzük Takmak Günah mı? bakirelik bakirlik esimle bosanmak üzeriyiz caresizim yardım edin zammı sure yardım lütfen !!! Erzurum Kız Kur'an Kursları cok asırı terlemek abdest bozar mı vitiligo... ciltde oluşan beyaz lekeler için Makyaj yapsam uygun olur mu? Allah rızası için meslek önerir misiniz? ülkemizdeki ramazan ayı baslangıcı neye göre belirleniyor... peygamber efendımızın s.a.v hanımları nasıl ortunurdu Eşim namaz kılmıyor yüz örtülmeli mi? namaz kılarken ayagının yerden kesılmesının hukmu nedır? yardımcı olun ablalarım kardeşlerim Ölüm sonrası kişinin eşiyle olan durumu.. yardım talep ediyorum... Rüyalarımı yorumlarmısınız lütfen.. Muhtelif... KANDILLER. Bir kadın müslüman, erkek bir hristiyan ile evli kalabilir mi ? haşema giymek günahmı Namazda eslemek, ve ağızı eliyle kapatmak namazı bozar mi ? Odamdaki resimler ve namaz konusunda Yardım!.. örtünmek istiyorum??? adet olan biri saç bıyık ağda gibi vucüt temizliği yapabilir mi? abdestim bozulmus farketmedim karıkoca ile ilgili mirac kandili arastirmasi Böyle Bir peygambere Ümmet olmak ne büyük Nimettir . Allah hiç bir iyiliği Karşılıksız bırakmaz 12 inekli kadın Kalabalıklar içinde yalnızım.Gerçek Dostlar Ahirette Belli Olacaklar Duaların kabul olduğu 10 zamanı biliyor musunuz . toyum evlenmek istiyorum eş seçiminde aile büyüklerime güvenmelimiyim. sahabe efendilerimizin eşleri birbirlerini kıskanırlarmıymış. hangi hallerde 2. eş alınır? peygamber efendımız (s.a.v)yatsı ve ıkındı namazlarının sunnetını zaman zaman terk ed bebeğin anne karnında ölmesi Başörtüsüyle ilgili bir soru dinimizde rızkın erkeğe ait olduğunu biliyoruz.kadınların çalışmasının veya evde ufak erkeklerle tokalaşmadığım ve başörtülü olduğumdan dolayı insanlar benimle uğraşıyor.. kadin hangi sebeplerden dolayi kocasindan ayrilmali Huşu içinde namaz nasıl kılabilirim ? Allah nerede sorusu ve onun cevabı arkadaşlar annemi örtünmeye nasıl ikna edebilirim günahım çok mu ağırdır nisan ayı hatimine katıldım ama 10 sayfa okuyabildim bazı nedenlerden dolayı üzgünüm Nikahın Aşamaları Var mıdır? Hayırlı Günler Ban Yardımcı Olun Lütfen!!! bakara suresi 65.ayetinde cumartesi yasağından bahsediyor. anlayamadım. açıklık getir Arkadaslar lüüften yardim edin na yapacagimi bilmiyorum.... eşcinsellik: dinime bağlanmak istiyorum. boşanmayı düşünüyorum. sizce nasıl yapmalıyı esime güvenemiyorum esimle bosanmak üzereyiz bosanmak istemiyorum dualarınızı bekliyorum ne yapayım sizcee? esim cihada gidecek yardim edin.. forumda olan yazılara cevap vermek. Namaz kılarken ezan okundu! islamı ögrenip yasamak ıstıyorum kaza namazı slm aleykum benim sorum dilek dualari nelerdir? namaz ve dua ayetlerini en kısa zamanda nasıl ezberleye biliriz bilinmeyen bir kuvvet beni namaza kuran a oruça dua etmeme engel oluyor Sözlendim ama bazen emin olamıyorum... Yemin ve keffaret Annem Ve Ben Evde Yapacağımız Örgü,Boncuk,Takı,Dantel Gibi El İşleri Arıyoruz forum üyelikleri ücretlimi. avatar eklemek istiyorum ama yapamıyorum yardımcı olursanız. Konu açma hakkında... ten rengi çorap giydiğimiz zaman ayagımızın dışarda kalan kısmı avret yerimidir? tevrat kime gönderildi? Şuan büyük bir boşluktayım dünya dertlerine düşmüş durumdayım örtü şekli örtünmek istiyorum ama çevremden çekiniyorum.ne yamalıyım sabah namazımı vaktinden önce kıldım göğüs bakımı estetiğinin dindeki yeri nedir. günah mı?? Anlıyamadım sormak istedim.... yenı doğum yaptım esimle bırlıkte ıken agına sut gıtmesınde ters olan bır sekıl varmı Keharet Vaktinde Namaz Fotoğraf Çekmek namaz kılmak ve arapça oruca niyetlendiğini ancak sabah kalkınca orucu tutmaktan vazgeçip yediğini söyledi kiz hali ile ilgili (cok acil bir konuda bilgiye ihtiyacim var) ögrenci kilmadigi namazi kaza namazi olarak kilabilirmi bir ayeti kelime... s.a. arkadaslar bir konuda fikir almak istiyorum Kuran-ı Kerim ve tefsiri bulunan kitap adet halindeyken okunabilr mi ele alınabilinir 4444 salat-i tefriciyye namaz şuurunu nasıl kazandıracam.. Boyunumuza cevşen takmak mahzurlumudur? kız erkek ilişkileri zinanın hükmü ve ilişkimize dini yorum nedir ne yapmamız gerekir Peygamberimizin isimlerini çocuğumuza koymak Ayetel kürsi okuyup tesbihe üflemek varmı ? Bireysel emeklilik ve bonus puanları günah mı? dolaylı faiz 8 cennetin isimleri ve özllikleri nelerdir? kadının kıskançlığı evlilikte denklik ölçüsü nedir Asma yaprağı boncuk oyası.yardım!!! Ben Tessettür Tasarimcisiyim zammı süreler, hangi zammı süresini okumalıyım Mevlit okutmak bid'at mi? okutmakta bir sakınca var mı? Siz bu tür hafızlık hakkında ne düşünüyorsunuz? ruyadan anlayan arkadaslardan cevap bekliyorum İslamda resim yapmak yeniden baslamak istiyorum Resmi olarak boşanmış çiftlerin bir arada bulunmaları doğru mudur? Evlilikte maddiyat önemli mi? Annenin Duası Veya Lanet Etmesi içki içen eşe Eşlimle aramdaki sorun Blonya İğnesi türkiyede neden cumhurbaşkanı başbakanı sağlık bakanı sevmiyorlar Forum kuralların 1. şıkkında siyasi içerikli yazıların bulunmaması maddesine karşıyım hic susmayan bebekler icin okunacak dualar varmi? ölüm sonrası nasıl bir dünya bekliyor bizi? Masturbasyon Günahmı? çok Yapılırsa Günah Onu Biliyorum Acaba Ayda 2 Kere Tek Yapılır yeni doğmuş bebeğin kulağına kadın ezan okuyabilir mi? Eşi tatlı dille örtünmesini istediği halde inadına açılan kadının durumu nedir? Ülkemizde örtünme ile ilgili sinema veya örtünmenin önemini anlatan filmler çekilmiş 40'lı yıllarda bazı camilerin ahır veya benzeri amaçlarla kullanıldığı dorrumudur? Piyasada satılan yağ ürünlerinde domuz yağı olma olasılığı varmı amca oğluyla tokalaşmamın bi sakıncası var mı? bazi sayfalar acilmiyor.. üyeligi tekrar kabul etmem gerekiyormus namaza başladım bana dua edin ben çok istiyorum başörtü kullanmak kardeşlerim ben bu videoları izleyemiyorum neden? İSTİHARE..? Saygideger kardeslerim bu konu hakkinda sizinde fikirlerinizi okumak istedim evlilik öncesi karar Kötü huylardan kurtulmak rüya gördüm hayır olsun,ama yardım edin ALLAH RIZASI İÇİN musa aleyselam bu konuda ne yapacağımı bilmiyorum ve akla ihtiyacım var :( Yemin ve Boşanma sadaka-ı fıtır namazımı kılmak,kapanmak dinime dair ne varsa yaşamak istıyorum Şükür Kurbanı Hakkında Bilği.. s.a biraz özel ama Namaz ve İbated Çok Zor Geliyor? Yardım İstiyorum.. ramazan haricinde tutulan oruç. s.a namaz ile ilgili yardıma ihtiyazım var 1 gün mü 60 gün mü? ALLAH rızası için rüyamı yorumlayabilirmisiniz?bir mesaj olduğunu düşünüyorum.. Orucluyken Dis fircalamak ,agiz gargarasi yapmak,Sakiz cignemek Dogrumudur? kopya ile kazanılan bir öğretmenlikten gelen para helal midir? üvey evlada zekat verilirmi? önerisi olan üye resmi ile ilgili adetlıyken sac kesmek tırnak kesmek dogru mu?? Aşırı renkli giyinmek doğru mudur? Es icin af etmek? Ölü evinde ne yapmalı? çocuğumuzun mezhebi ne olmalı Nasıl Kilo Alabilirim? Üye resmimi değiştiremiyorum!! evlilik kadermidir? Turizim sektörü ahlakı nasıl etkiliyor?Özellikle sahil kenarlarındaki mümine kardeşle Evlenmeyi düşündüğüm bayan şuan açık ve memur olamk istiyor ne dersiniz? doğru örtünme konusunda neler yapabiliriz Medyanın teşvik ettiği gece hayatı ,eğlence ,disko,bar gibi yerlerden toplumumuzu nas mahalle aralarında meyhaneler var .Bunları şehir dışına çıkartmak için neler yapabili bu boşluğa düşme neden kalbi kirilmak konu başlığını değiştirmek istiyorum.Nasıl değiştirebilirim birde nasıl resim yükleye zekatın kazası varmı Tesettürlü olmak için çok mu geç kaldım? ümmü sübyan muskasi, boy muskasi yada hamaili denen icine cesitli dualar yazilan bir Avatar hakkinda soru yemin törenine kapalı bi genç kızın gitmesi Hıcrı Takvım Kur'anı kerimin muhtevasında: Allah, Dünya Ahiret ve İnsan Namazin sonunda okunacak dua? vehhabi bir imamın arkasında namaz olurmu basortu yasagina ragmen okumak ?! Soru: Allah razı olsun inşallah denir mi? Adetli iken saç boyamak iman nedir?icmal iman,tafsili iman ve mertebeleri? kaynaklarınızı öğrenebilirmiyim islam dini'nin temel özelliklerini sıralayabilirmisiniz dininin tanımı Boşanma Peygamberlik, Peygamberimiz'e (sav) neden kırk (40) yaşında verilmiştir? namazlarımı tam kılmıyorum çok üzülüyorum napabilirim lütfen yardımcı olun hayız döneminde kuran okumanın uygun olmadığını ancak dua niyetiyle ezberden okumanın Gıybetçilerden korunma --->: Hayız ve istihaze hakkında bigi verir misiniz, hayızın süresi ne kadardır? önemli: sorularımıza neye dayanarak cevap veriyorsunuz? kadın kocasından habersiz sanalda erkeklerin ortamında sohbet edebilirmi? kadının kocasına itaat sınırı var mıdır? Daha önce tecavüze uğramış bir kız, evleneceği kişiye açıklamak zorunda mı? bir kadın kocasından habersiz erkek doktora muayene olursa durumu ne olur? müslüman bir kadın hangi hallerde lanete müstehak olur? çift cinsiyetli biri hacca gitmek isterse ne yapması gerekir? Dini Sorularınızı Buraya Yazın Cevaplayalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder