7 Nisan 2013 Pazar

resieri ve isieri

istek: dini sembollerin resimleri ve isimleri sekerat halindeki hastanın yanında neler yapılır sözünde durmak ile ilgili ayetler Bir Müminin Günlük Yaşamda Hayatı Nasıl Olmalıdır degısık boncuk oyaları arıyorum ama bulamıyorum dini açıdan adetli iken ağda yapmak günahmı? erkeklerin küpe takmasının dini açıdan hükmü nedir? kadınların saçlarını erkekler kadar kısa kestirmesinin (bayağı kısa) dini açıdan hükmü nedir? 3 haftalık ceni kürtaş olurmu Dürzilikte Kadının Konumu Şafiinin iftitah duası: weccehtu vechiye baş örtülü bayanlar makyaj pazar günü oruç tutulur mu? Yeni yeni atkı şapka modelleri aşure bugünmü alışveriş yapmamız gerekli aşure nezaman yapılacak Mardin yöresel yemekleri hiç bişe öğrenemedim Acı çekerek ölen bir hayvanı yemek şefkate insanlığa ters değil mi? Nasrettin Hocanın 'ipe Un Sermek'fıkrası hangi gün yedi çeşit erzak alınır? pul oyası boncuk oyası boşanan eşe yeniden nikah yapılabilirmi kureyş tefsir Namazlardaki hareket sınırımıza hadis kaynağı varmıdır öğlenamazının Ilk Sünneti ferace Model Arıyorum Fazla Abartılı Değil Nakış Ve Saire Sadece Işcilikle Süslenmiş yüz ifadeleri ve duygularımız Bir kadını doktor mahrem yerinden muayene etmesi müminenin hayatı insana hayat veren mahiyetini Allahın bildiği şey doğumdan ne kadar zaman sonra cinsel ilişkiye girilebilir? vitir namazını kaza eder ken ezan ve kamet getirilirmi? Kuranı kerimdeki kıssaların anlatılma sebebleri nelerdir? MpL tv hakkında bilgi bir müminin hayatı nasıl olmalı okul öncesi bir çocuğa arapça öğretmek için döküman ve bilgiyi nerden bulabilirim peygamber efendimizin bundan sonra evlenme diye ikaz eden ayet hangisidir Güzel Amaşık Büyük Beden Pardesü Hanefi Mezhebinde Sünnet Ile Kaza Namazı Aynı Anda Kılınabilinirmi? şöhret ana Paylaşmanın önemi nedir? bir bayanın elini bile tutmadığı bir sevgilisi olması günahmıdır? kurdele nakışı örnekleri yapışlarını gösterirmisiniz idgamı tama ve idgamı nakıs örnekleri Allah herkese hacca gitmeyi nasip eylesin Ikindi Namazı Sırf Kazaya Kalmasın Diye Kerahat Vaktinde Ikindi Namazının Sadece Farzı Kılınır Mı? Buğday çimi Nasıl Ekilir Çiçek Motifli Kafesli Şal Örneği kadın yabancı erkeğe selam hakkında soru mavi berenin ayrıntılı modeli sandelyede namaz kılmak hakkında soru mezinin de kokusu varmıdır.şehvetlennce gelen bu sıvı yazılarınıza göre mezi ama koku oluşuyor.yardım edin. nusayrilikte bahailikte ve dürzilikte kadının yeri yemeni oya örnekleri Boncuk İşi Yapılış Tekniği .Zamanında kılınamayacak vakit namazları (Cem etme) peşin kılabilirmiyiz? cennetle ilk müjdelenen ilk kadın kadın yabancı bir erkeğe selam verebilirmi Toptan ferace arıyorum evde nar ekşisi yapımı tüm reçel tarifleri Farzı Işleyenin Durumu Nedir ? deyisik modeller ariyorum kumaslarim var ama hep ayni model diktirmek istemiyorum ne yapabilirim Ahde Vefa Nedir ülkemizde ramazan ayına özel yapılan etkinlikler nelerdir şafiilerde namaz nasıl kılınısı nasıldır ahirete iman akli deliller örnekler kurdale yapımını yavaş ve teknik olarak gösterebilirmisiniz merhaba kırkyama klozet modelinin kalıplarını nerden bulabilirim Cennet ehli kardan adamlı yelek "Alimin ibadetle meşgul olan kimseye olan üstünlüğü, benim en düşük derecelinize karşı olan üstünlüğüm gibidir." kestane fırında yapılırmı tenvin nedir Kehif Suresi Arapça Tamamlama Secdesi acaba hamilemiyim 2.çizgi hafif pembe evliliğim konusunda istişare Ferace diken Firimanın Adını öğrenmek Istiyorom Namazda Fatiha'dan önce besmele okumanın hükmü nedir? Cemaattekiler imamın arkasında sübhaneke okur mu? Başka okuyacağı şeyler de var mı? cocugumu sabirla büyütebilmek icin sabir duasi yaşı ilerlemiş kadın yaşındandolayı çocuğunu aldırabilirmi yilbasi kutlamasi Ehlibeyit Kavramına Açıklama cehennem dili nedir? Cennet dili arapça mıdır? suhuflar tevrat ve incilin içinde midir yoksa günümüze gelememiş midir? NEDEN SiYER ÖĞRENMELiYiZ ? mahrem olmayan bi erkegin bir bayanın mahrem olmayan bölgelerini görmesi gusul gerekir mi? soru: kadınlar kendi kocalarına karşı kötü davranıyosa ne yapmalı koca iyi davranıyosa ki çönkü ben böyle çok gördüğüm için soruyorm ve bi bilgi almak Tarikatçı Ne Demek Nasıl Olur? Yabancı bir kadınla bir erkek iki ikiye, baş başa kalırlarsa üçüncüleri şeytandır! olum sırasında cunup olmak sadaka ve infak çocuklarımızın ve kocamın dine yönelmesi için okuyabileceğim dualar varmı Allah ın zati ve subuti sıfatları inançın esasları nelerdir Yaşanılmış başarı hikayeleri teheccüt namazından sonra kaza namazları kılınabilirmi Evli Bir Kadınla Zina Etmeninin Günahı Nedir ? koca kadindan bosandiktan sonra kadina verilen nafakanin suresi ne kadardir? nusayrilikte kadın anlayışı KURAN dakuran okunurken tilavet secdesi gerektiren sureler hangileri Yasini Arapça Yazılımını Indirmek Istiyorum. sela okunurken namaz kılınabilir mi? hayırlı bayramlar benim hanım ev hanımıdır evlenirkn babasından mal yada altın getirmedi eşime onun için kurban kesmek düşermi eşimin 100 gr altını var kurban düşermi? hudus delili nedir? hz muhammed'e en hayırlı ümmetiniz kim diye soran zat kimdir sabah namazının vatinin hesaplanması kurban bayramı ne demektir? Kurban Bayramı Ile Açılan Oruç Nedir Kurban Bayramı yemek tarifeleri hayızlı kadının kurbanı hz. davud un m.ö.ki peygamberlik tarihini öğrenmek istiyorum? 5-6yaş çocuğa şedde nasıl anlatılır borç alarak (kredi kartıyla) kurban düşer mi. kurban orucu zilhicce orucu (kurban bayramının birinci günü orucumu kurban etiyle açacagım) şiş örgüsü şallar kaç ilmik oluyor? kurban ibadeti duası imanlı kadınlar için peygamberimizin hadisi şerifleri terviye namazı nasıl kılınır ve kaç rekat tır bu -konu hakkında bilgi Kurban kanını arabaya, eve veya kesen kişiye sürmek doğru mudur? Kul hakkıyla ilgili bir soru kurban düşermi islamda pantolon başka ülkelerde kurban kestirmek doğru mudur, kurban geçerli olur mu? bidi talak eşler 2yıl boyunca küsüp barışmaz ise ve cinsel olarak birlikte olmazsa boşanmış olurlarmı yalan ve sözünde durmayan ismail biçerden hatim indir kurban bayramı Zina Eden Kadın Yada Erkek Tövbe Ederse Pişmanım Derse Kabul Olunurmu çağdaş mezheblerde nasırilik mezhebinde kadın Engin Noyan la hac konusu çarşafı nereden temin edebilirim adet halinde bi kadin bosanabilirmi? mezarlıktaki defin esnasında kadınların yeri nedir namaz sonrası okunacak örnek dua kader ve kaza ile ilgili bulmaca esmaül hüsna adetliyken okunurmu bayanın oturma adabı Nusayrilerde Kadın Anlayışı kadınların islamda yeri ettiğimiz bedduayı geri alabilirmiyiz kafirin kurban kesmesi ile ilgili Selvi Kozalağının Faydaları ve Astım Için Kürü Varmıdır Eşime Güvenmiyorum anglez örgü tekniğini görmek istiyorum Peygamberimizin kadına verdiği önem peygamberimizin kurban kesimi dağıtılması başında durulması ve daha fazla sevabına nail olmak içi neler yapılması gerektiğine dair tavsiyeleri teheccüd namazından hemen sonra sabah namazı kılınabilir mi çözüm aramak Öyle bir zaman gelecek ki evlenmemek helal sayılacaktır, anlamında bir hadis var mıdır? resimli camasirlarla namaz kilinmadigini biliyorum.aca hayvan resimli ic camasirlariyla namaz kilinirmi. kız çocukları için bolero modelleri ilahiyat 2 yıllık önlisans insan vücudu Esimi artik sevemiyorum!! dini motifler çevremizde bulunan dini motifler ve tarihçesi imam nikahı bozuldu mu ? yemin ettim için ailemdeki kişiler zarar görürmü açıklamalı örgü tarifleri kocanın hangi davranışlarında kadına boşanmak hak olur. Babam Vefat Etti Annem üç Ay Evden Dışarı çıkamaz Mı 61 oruç keffaret borcu olan bir sene sonraki oruçta tekrar bilebile yerse tekrar bir keffaret daha gerekirmi din kelimesinin anlamları 19 yaşındayım birkaç gündür boyun, sırt, karnımda kırmızı kabarık döküntüler var ne olabilir boncuk oyalarının ayrıntılı resimleri benim harcamadıgım devamlı duran 138 gr. Altınım var ben ne kadar zekat vermeliyim hatim duası nasıl olur şık tesetürlü abiye istiyorum en yeni pardesü modelleri burun ameliyatı oldum nasıl gusul abdesti alırım spor etek modelleri sünnet yerine kaza kılabilirmiyim ben şafi mezhebindenim eşimle ayrılıyoruz ama aramız çok iyi evinide çok seven bir kadındı belli maddi manevi sorunlardan dolayı bu karar alındı Veli Izni Olmadan Nikah ilahi kitapların bölümlerini ve içeriği nedir dünyaya nereden geldik niçin geldik ve nereye gidiyoruz kadın sağlığı ile ilgili icki icen kimseni 40 boyunca vucut atamazmi$ ve 40 gun buyun ca cunup gezermis dogrumudur ? şallar hakkında bana yardım edermisiniz göz altı morluğu saracoglundan maskeler şeytandan sakınma yolları Allahın Eserleri lületaşından broş, kolye ve yüzük yapmaya başladım evlilik hakkında bir soru kirada oturuyorum arabam var geçimimi sağladığım bi makinem var. fakat elimde param yok ama alacağım var. kurban gününe kadar bu alacağımı alamazsam k ikindi namazı nasıl kılınır zebur hakkında bilgiler 2010 yili orbas taki setlerini gormek istiyorum istemeyerek Allah canımı alsada kurtulsam diyerek evlendim. huzursuzum sebeb düzenli ibadet edemiyorum lütfen tığa sarılarak yapılan iğne oyasını bize allah rızası için güzelce anlatarak öğretin asma yaprağı oyası örneği Güler Yüzlü Olan Insan Ler Her şeyi Elde Edebilir Ben kapanalı 4 ay oldu. Yalnız bir sorunum var. uzun bedene cok yapismayan koyu renkte kislik pardesü ferace modellerini görebilirmiyim ? insan ilişkilerinde ahlakın yeri sevki ilahi ödevini aldım ve araştırıp anlatmam gerekiyor nasıl açıklicam sevki ilahiyi namazı cem etmek Her insanda galip olan bir esma var mıdır? Hangi esmaya mazhar olduğunu bilmek gerekir mi? Prematüre Bebebekte Oksijensizliğe Bağlı Beyin Hasarı hayatta insanlara ibret verecek önemli ve değerli başarı hikayeleri kaza namazı kılarken ezan okumadan kılınırmı tarikatlar gerekli midir Kadın hakkı olan mesken Hocamın Resimleri bi erkeğe ne hediye alırsak mutlu olur çocukta depresyon annenin ve babanın çocuga dayak atması ailede ortak karar almanın aileler için önemi Abdurrahman es sudeys in hatimini indirmek istiyorum ama indiremiyorum lohusalık ve ilişki islam dinin vampirlerden söz eder mi;? vampirler varmıdır? Kurdele Nakışı Yaprak Yapımı Tekniği babet patık yapılısı büyü yapan kişinin ahiretteki durumu kız çocuğu örgü modelleri Boşanmakmı? Devammı? abdestsiz iken ve adetli iken kötü kisilerden korunmak icin ayetel kürsi okunabilirmi çocukların öbür dünyadaki yeri fitre alan kişi fitre namazı kılabilirmi Kadın Tesettür Ahlak Ile Ilgili Sohbet Ayrıca Boşanma Davasıda Açtım Ama çıkmadık Daha Mahkemeye Bu Saatten Sonra Dönüş Olurmu Kocamı Affedeyimmi:? geçersiz sebeble boşanmak loğusalıkta edilen dua kabul olurmu? Araba Için Kesilen Kurban Eti kerahat vaktinin; tavafa manisi marmı? incili tesettür başı modelleri örgü örmek Istiyorum Ama Yeni ögrendigim Için Yapamayınca Bırakıyorum O Yüzden Bana Keyif Verecek örnekler Istiyorum değişik kıyafet namazda fatihadan sonra besmele cekilirmi hanifi mezhebine göre meleklerin insanları iyiye ve doğruya yönlerdirmek için yaptığı çalışmalar? göz çevremde kırışıklık ve saçlarım aşırı dökülme var. ne öneriyosunuz? Nişanlıların Görüşme Ölçüsü İslami açıdan evlilik ve boşanma Arkadaş Gayet Açık Sormu Ancak Aynı Açıklıkta Cevap Alamamış Ben hz.huriyenin hayatı kuşluk namazının önemini anlatan hadisler vaadini yerine getirmek burçlar konusunda sadece karakter analizi yapmak aynı şekilde küfür müdür şevval orucu ile ilgili sorular Gül Resminin Nasıl çizildiğini Görmek Istiyorum vaizelikte eğitim düzeyi ne olmalı Kadının makyaj yapması süslenmesi ben yeni örgü öğrenen bir bayanım resimdeki gri hırkanın ilmek sayısı ve yapılışını öğrenmek istiyorum lütfen cevap yazar mısız Peygamber Efendimizin Eğitimle Ilgili Hadisleri subhaneke duası hangi namazlarda okunur ve fatihadan önce mi okunur? Gitar çalmak Dinen Caizmidir dansetmek günahmıdır zayıflamak maksadıyla oynamak günahmıdır ben akise şahsiyetli olma yolunda ilerlemeye çalışan bir bayanım mekik oyası mekik oyasının başlama ve yapımı nuzul sebebi bakara suresi168 in nuzul sebebi camius sahih 3870 . hadis varis corabiyla mest olurmu menepoza girmiş bir bayan adet görürmü? görürse nedeni nedir? incir treçeli nasıl yapılır 5 vakit namazımı kılıyorum ama hep farzlarını kılıyorum sizce doğrumu böyle kılmam namazlardan sonra okunacak dua arıyorum evvabin namazında hangi rekatta hangi sure okunur Dışarı boşalmak günahmıdır ? Boşanma şartları içime geçenyıl cin girdi nasıl çıkarırım boncuklu oda takımı yapılışı Kareli şirin Battaniyenin Yapılışı hz muhammed nasıl kabirleri ziyeret eder oruca bir her yıl 10 gün önce başlama. gelin tesettür gelin basi modeli 1363 ALLAH'ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun oruç borcumu ne kadar zamanda ödemeliyim neden oruca 10 gün önce başlıyoruz. Ramazan ayında oruca bir önceki yıldan 10 gün önce başlıyoruz.bunun nedenini öğrenebilirmiyim genelde abdest almıyorum.gerekiyormu.yoksa abdestsizde okunabilirmi. adette ara kanama Esarp Baglama Seklı şevval ayında tutulan oruç ramazan ayında tutamadığımız orucun yerini alır mı yusuf suresi türkçe yazılışın bulamadım yardımcı olursanız sevinirim 2 çocuk annesiyim eşim ceza evinde kendim rahatsız olduğumdan dolayı çalışamıyorum Ben şevval Orucunu Tutuyorum Aralıklı Tutuyorum Ve Bu Cumartesıye Geldı Adet Gününün Değişmesi yeni doğmuş bebeklerin düşmesi sonucu oluşabilecekler 6 günler orucu talak kelimeleri yüze karşı söylenmeyip telefonda söylenebilir mi? Yapılan Model Kasnaktan Nasıl çıkarılıyor Ve Kurdalesi Nasıl Takılıyor cuma ve cumartesi oruc tutmak tuplerımı Bağlatmak Istiyorum Bana Bu Konuda Yardım Edersenız Sevınırım. imanın ve islamın şartları neden ayrıdır babam ölmeden kardeşlerime beddua etti. kardeşlerimin dinimizde yeri nedir? babamın ahı tutar mı? hamail muskası Hamileliğin Son Günleri yatsı namazının sadece farzı kılınır mı? idrar testi ve hamilelik eşlerin birbirlerine yaklaşmaları sonucu abdesti bozulurmu hayızla ilgili çok acil ve önemli bir soru vakit namazının ardından geçmiş kaza namazı kılınırmı kadına ne kadar nafaka verilir bir bayanın kur'anı bayan hocadan mı öğrenmesi gerekiyor? anne sütünü kesme anne sütünü keserken dikkat edilecek nokta şafilere göre vacip olan işler birsey dusununce gelen avuç içinden az beyaz pıhtı gibi akıntıdan gusül gerekir mi Ozurr Dılyrm11_12 Yaslarında 4_5 Gun Suren Bi Kanama Oldu kapalıyım.lise yıllığımda açık fotoğrafım var.günah yazılır mı gusül Adet Düzensizliği kuranda insan psikoljisini iyileştirme metodu nedir Tesettürlü bir bayanın fotorafıyla sosyal bir siteye üye olunması caiz midir? bunalım için dua el vermek eşimin erkek kardeşine günahmı Namaz Sünnetleri Çeyiz sandıklarına konulan malzemeler Çeyiz sandıklarına ne konulur? Nişan için Çeyiz sandıkları Gelin adayları için Çeyiz sandıkları Rengareng Çeyiz sandıkları Ceviz rengi Çeyiz sandığı Güzel derili Çeyiz sandığı Çeyiz sandık çeşitleri Baska milletten ama musluman birisine evli bir erkek bayram namazına kalkamayan ne yapmalıdır Dövme yaptırmak günah mı? soru: kadınlar ay halindeyken mezar ziyareti yapabilir mi? Kaza Borcu Olan Nafile Namazı Kılabilirmi Fitre alan kişinin yapması gereken bir sorumluluk var mıdır? şeytan namaz kılarken ALLAHI düşünürken , aklıma ALLAHA küfür getiriyor çok üzülüyoru hesaplı mevsimlik pardesü nişan başı için model görmek isiyorum resimli yıkılacak yuva hakkında hadisi şerifler evde çalışarak hafız olunabilinirmi kadının kadına mahremiyeti boya abdesti aldıktansonra bakımı nasıl yaparız etek altı felan Banyoya Muska Koyulması "Allah size kendi nefislerinizden eşler yarattı"(Rum, 30/21) ayetine göre, eş seçimin 5 aylık kızım mama yemiyor yemek duası içindeki hurilerle evlenmek nedir spiral takdidiktan sora adet düzensizligi bas gösterdi,baslangic ve gün sayilarinda kuranı Bayanlara anlatabileceğim bir sohbet arkadaşlar ben müslümanım ama ALLAHın varlığına inanmayan bi tanıdığım var kuran kursu öğreticiliği uzun yıllar kılmadığım namazları kaza namazı olarak kılabilirmiyim Şafiye göre oruç tutamayan hamile veya emziren kadın oruçmu tutar kefaretmi öder bebek duası: Çocugum olsun dıye kuranda bır dua arıyorum? kadının kocasının önünde oynaması günah mı? Itikafta Konuşulurmu adet hali bitip gusül abdesti aldıktan sonra gelen kan tekrar gusül gerektirirmi bir kişi hatim okudu birden fazla kişiye bagışlayabilir mi babanın lanet etmesi Hatim Nasıl Yapılır ŞEYTAN Şeytanın bu sıfatı hangisidir? kadınlarda ihtilam nasıl olur adete kaferengi geldiyi zaman oruç bozulurmu oral sex caizmi kuran kursu ücretleri Huzursuzluk, evlilik duha namazı allah lafızları kaza namazı kılmadan önce bayanlar ezan okumalı mı? fitre ve oruç fidyesi sahura kalkamadım orucumu tutarsam kabul olurmu eşin kocası için göğüslerini büyütmesi caiz midir? cevaplarsaınız sevinirm kocanın kadını zina ile suçlaması Kadının Erkeğini Boşama Hakkı Varmı allah razı olsun 60 yasındayım hatalı ve televuzunda eksık okudugum du borsadaki kağıtların zekatı verilirmi kaza namazları hangi saatler arasında yapılır kan necasetmi benim nişanlımla aramızda 18 yaş fark var sizce doğrumu? toplu tilavet secdesi jole sürmek caizmidir? kızlar okul için devletten para alabilir mi Alabalık Yağı Ve Faydaları nelerdir hanifi mezhebine göre kadının eline dokunmak abdesti bozarmı özel Hal Durumundayken Kaş Alınırmı Aldatılan kadın kocasına islami olarak nasıl davranmalıdır? oglumun okumaasını istiyorum istekli olması okuması için hangi dua okunmalı iffetli müminelerin özellikleri nelerdir? adetli iken saçımı boyayabilirmiyim? Hanım hocaya itaat - hoca talebe ilişkisi bir kadının en az bilmesi gereken dini konular slm nasilsiiz ben yildiznameye baktirmak istiyorum Gusül Bozulurmu enam suresının 15 ayetının acıklamasını bulamadım arkadaşlar cünup oruç tutmak ne yapar arpa boncuk oyası nasıl yapılr İlk cuma namazını kim kıldırdı? oruçla ilgili Hatim Bittikten Sonra 14 Adet Secde Ardarda Yapılabilir Mi? şafii mezhebinden hanefi mezhebine geçmek anası babası yabancı ama çocuk tam bir müslüman olacakmış rüyada cünüp olmak orucu bozmaz.zorunlu bi durum olmadıkca da gusül alınmayabilir adetliyken oruc ne zaman bozulur imsak başlangıcında yeme içme kuran okunca sesim titriyor ne yapmalıyım özel bir sorum var çok özür dilerim cinleri görmek redbull enerjiiçecekleri Kişi Annesinin Yerine Oruç Tutabilirmi peygamber efendimiz Hz muhammet (s.a.s) efendimizin rüyamda güzel kokusunu duydum sekerat ramazan orucu orucu mübah sayan haller Kadın ve özürlü durumlar göze damla damlatmak orucu bozarmı? estetik ameliyati Boşanmış Eşler Altın halindeki ziynet eşyasının zekatı her sene verilir mi... saf düzeni Emzıren Anneler Oruc Tutmalımı?? cocuk sübyanı Prematüre Bebekte Baş Tutma imam nikahı Tutamadıgım Oruçlar Hamile Değilsem Yasa Gereği Yine De 300 Gün Beklemek Zorunlu Mu,tekrar Nikah Için? namaz duaları özür kanı kahverengi akıntı geliyor oruç tutuyorum orucum sayılır mı? karı koca boşanmadan ayrı yaşarsa nikahları düşer mi evli erkeğin eline nikah kıyması nedemek İyiki kurmuşsunuz bu siteyi !!! adetli kadın türbeye gidebilir mi 3 gün küs olmak gördüğüm rüyam oruç bozacak haller Omega Yağı Nedir?En Çok Kimlere Gerekir? Cenabet Lıyken Oruc Tutulurmu bilezikte zekat Orucu Bozan Seyler: ıstek Dısı Agız Dolusu Kusmak gusülde vesvese kurdale nakışı ile sap yapımı Bahar Polenlerinden Korunma Yolları kahverengi akıntı gelince orucu bozar mı? regl dönemi akıntı ve oruç Kadınlar için Büyük şafii Ilmihali indir bu gunahtan nasıl arınırım ümmü Sübyan Duasını Nasıl Bulabilirim düğündeki takılara zekat verilirmi adetli iken selati tefriciye okunabilirmi Oruçluyken Beden Temizliği Yapılır mı ? adetliyken diş çekilirmi hatim hakkında soru emzirmiyorum ama sutumu cekiyorum ramazan ayındayken oruçu açtıktan sonra mastürbasyon yapmak günahmıdır Sahurda Ezan Bitene Kadar Su Içilirmi? özür kanı görüldüğünde cinsi münasebette bulunulabilinir mi? ümre hac farkı Kur-anı kerimi hatimettim duasını daha sonra yapsam uygun olurmu? sahura kalkmadım.saat 11 de uyandım ve niyetlendim.bu oruç kabul olurmu adetin bittiğine nasıl karar verilir? Hayız Ve Nifas Durumunda Olan Kadına Haram Olan Şeyler hayızlı kadının oruç tutması adet gören kadın oruç tutabilirmi hayizli kadin oruç tutabilirmi kadınlar özel günlerinde oruç tutabilirmi kadınlarda orucu bozan haller Oruç Bozmayı Mübah Kılan Haller‎ Orucu bozan ve bozmayan durumlar Oruçluyken uykuda cünüp olmak orucu bozar mı? kadınlarınMuayene Olması Oruçlarını Bozar mı? Kahverengi akıntı orucu bozar mı?‎ Denize girmek orucu bozar mı? jinekolojik muayene oruç bozarmı kulağa damla damlatmak orucu bozarmı burun spreyi orucu bozarmi ultrason orucu bozarmı kulak damlası orucu bozarmı balgam yutmak orucu bozarmı orucu bozan şeyler orucu bozan durumlar kusmak orucu bozarmı göz damlası orucu bozarmı banyo yapmak orucu bozarmı öpüşmek orucu bozarmı kolonya sürmek orucu bozarmı oruçlu iken kolonya kolkadım orucum bozuldu mu? parfüm kullanmak orucu bozar mı diş fırçalamak orucu bozarmı kolonya abdesti bozarmı kolonya orucu bozarmı grip aşısı orucu bozar mı aşı vurulmak orucu bozarmı iğne vurulmak orucu bozarmı oruçlu iken iğne yaptırmak orucu bozar mı iğne yaptırmak orucu bozarmı Diş Kanaması Orucu Bozarmı Orucu bozan ve bozmayan şeyler Cunupken oruç tutulabilir mi? Bir başkasının yerine oruç tutulabilir mi? Niyet Etmeden Oruç Tutulurmu Regl olmuş bayan oruç tutabilir mi? hamilelikte oruç tutulurmu Adet Orucunu Bozarmı gebelikte oruç tutulurmu Adetliyken oruç tutulurmu, Regl dönemi oruç tutulurmu Adet günlerinde oruç tutulurmu Adet Devam EttİĞİnİ Anlayinca OruÇ Tutulur Mu? hanımlar özel hallerde oruç tutulur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder